Tiché a štíhlé řešení!
Česká firma Heluz uvedla na trh přelomovou novinku – cihlu AKU KOMPAKT 21 broušená, která předčí potenciální konkurenci svou menší tloušťkou a vyšším akustickým útlumem. Cihelná tvarovka totiž obsahuje střední vrstvu z minerální izolaci a kombinace těchto různorodých materiálů pohlcuje decibely a tlumí hluk. Zdi jsou tenčí a obytný prostor hraje ve prospěch lidí, ne zdiva. Zvukový komfort dále zvyšují propracovaná řešení konstrukčních detailů – HELUZ nedodává jen stavební blok, ale celé systémové řešení. Všechny tyto výhody ocení kromě nájemníků i stavitelé bytových domů – centimetry a metry čtvereční, které získáte navíc díky jejím úsporným rozměrům, znamenají více využitelných metrů čtverečních na stejné zastavěn ploše a mají významný vliv na vyšší rentabilitě projektu.
Dispozice pro ticho
S cihlou, která „požírá“ decibely, postavíte místnosti s vysokým akustickým komfortem. Můžete si navolit dispozici bytu podle vašich představ s vědomím, že každý může mít pro sebe klid a soukromí. Zároveň stejný komfort poskytnete i sousedům. Důkaz, že HELUZ to s inovativními technologiemi myslí vážně, je i skutečnost, že pro kampaň získal silného spojence – společnost BMW. Po silnicích celé republiky se díky tomu prohání luxusní elektromobil BMW i3, který upozorňuje na stejnou filozofii dvou výrobců z úplně odlišných oborů - přinášet na trh inovativní řešení zvyšující uživatelský komfort pro majitele při zachování ohleduplnosti vůči okolí. Slovy marketingové manažerky HELUZU Andrey Stejskalové: “I když to může být na první pohled překvapující – elektrické BMWi3 i kompozitní AKU KOMPAKT 21 broušená nabízejí každý ve svém oboru stejné benefity – méně hluku a více místa při respektování ekologické udržitelnosti a ohleduplnosti vůči okolí.“