Po dalším papírování, schvalováním, povolování atd.... jsme konečně dostali povolení k zatrubnění a stavbě mostku. Upřímně, nečekal jsem, že kvůli mostku je třeba tolik věcí... většina z nich je pochopitelně spíše kvůli napojení na komunikaci, kde je potřeba dodržet spoustu věcí. Nejdříve jsem na cestmistrovství silnic požadoval prohloubení příkopu, který již dlouho nebyl vyčištěný. Přesně tak, jak tomu je napsáno v souhlasném vyjádření od SUSky. Technik se přijel podívat a s tím, že příkop je hluboký dost zase odjel, bohužel ho nijak nezajímalo, jak mám uložit trubku o vnitřním průměru min. 40cm do 40 cm hlubokého příkopu... paráda. Takže hezky lopatu a do toho. Nejvhodnější a zaroveň nejpevnější variantou bez nutnosti obetonovávat trubku bylo zvolit takovou, která by tlak vydržela. Takže ocelovou, obsypanou sutí. Na to vše jemný štěrk pro pokládku dlažebních žulových kostek. Zárověň bylo třeba provést betonáž prsou mostku, zase dle podmínek SUS. Nakonec stržení hrany násypu na parcele, zde už bylo potřeba mechanizace. Jelikož se bagrista zapomněl hlídat udělal nám tam spíš díru... navezli jsme zbytky tašek, co jsme doposud nepoužili a zavezly kačírkem. Ten ještě v závěru udusali vybrační deskou (což se ukázalo jako uplně zbytečné, prostě si to musí sednout samo).
Náklady
Název položky | Cena |
---|---|
cement | 1 000 Kč |
písek | 620 Kč |
obrubník | 600 Kč |
bagr | 700 Kč |
stavební povolení | 500 Kč |
kačírek | 1 850 Kč |
rozhledové trojúhelníky | 200 Kč |
Celkem | 5 470 Kč |
Tomáš21. 2. 2018 9:53:45
Rozhodně ne! K Fordům mám jako aut znalý člověk značný odpor. Né snad kvůli jejich vzhledu, pouze co se techniky týče.
Ale tento web není o autech....