Na bagrování svahu se podíleli 3 bagristi a šlo na nich vidět, že by raději kopali někde na rovině. Jo ze svahem je mnohem více práce a čím jsme kopali víc a hloubš tak bylo čím dal více kamenů. Překvapilo mě jak jsme se hodně zakousli do svahu a jaká bykla hloubka výkopu. Na pravé straně jsme už dokonce narazili na skálu. Takže jsou v tom místě trochu méně hluboké základové pásy, ale jsou ukotvené do skály, tak by se to hnout nemělo. Měl jsem obavy, že na skálu narazíme dříve a bude o problém navíc. Nakonec to bylo těsné a mi jsme mohli pokračovat. Zároveň jsme vytvářeli s bagristou příjezdovou cestu, která se musela značně upravit, protože původním terénem by mělo problém i SUV 4x4. Na upravenou cestu jsem rozhrabal štěrk s kamenovou drtí, kterou mi několikrát bagrista zamáčkl v době deště do bahna. Podloží je ale samej kámen a tak se to následně udusalo a cesta je opravdu pevná a i v době deště se už bahno neoběvilo. Finální podobu cesty budu řešit až se nastěhujeme a bude na to čas a chuť.
Náklady
Název položky | Cena |
---|---|
Badrista | 18 000 Kč |
stěrk na cestu | 4 000 Kč |
přípojka elektřiny | 12 500 Kč |
Celkem | 34 500 Kč |
Net8. 11. 2017 10:54:58
Opěrná zeď ze 40 cm ztraceného bednění, pořádně provázaná armaturou, IPA, Extrudovaný polystyren 100mm a nopová folie. Posvěcené od statika, který byl i na stavbě. Kopec je ze skály a samý kámen, takže by to mělo držet. Článek je připravený a 13.11.2017 bude na těchto stránkách i s fotkama zveřejněn.