Použitý materiál
V místních stavebninách nakoupena asfaltová penetrace a asfaltové pásy od výrobce charvát. Také jsem si rovnou koupil plyn a hořák.
Pracovní postup
Rozhodl jsem se udělat prvně izolaci pouze pod zdivem, celou plochu desky jsem dělal až později, když už bylo zastřešeno. Za prvé jsme chvátali a za druhé jsem se bál případného poškození izolace v celé ploše.
Válečkem s násadou jsem natřel desku asfaltovou penetrací v oblasti, kde budou navařeny asfaltové pásy.
Asfaltové pásy aplikovány ve dvou vrstvách, prvně charBIT V60 S35, celý pás a cca 15 cm ohnuto přes desku kvůli následnému zpětnému spoji. Druhá vrstva s hliníkovou vložkou charBIT AL S35, pás jsem vždy rozřízl podélně na půl, aby zůstal po vyzdění i adekvátní přesah pro napojení.
Celou práci jsme dělali ve dvou lidech s tchánem, jeden natavoval pásy a druhý rozmotával. Na začátku jsme celý pás rozvinuli a umístili na desku, pak z obou stran smotali a začali navařovat od prostředka. V místě prostupů pro kanalizaci jsme v pásu vyřízli otvor a pás opatrně natavili okolo trubky. K trubce jsme pak natavili menší odřezky asfaltového pásuy a vše zatřeli gumoasfaltem.
Ohýbat pás přes hranu desky bylo časově poměrně náročné, v té době jsem si ještě myslel, že budu zpětný spoj dělat. Nakonec jsem se rozhodl zpětný spoj nedělat, protože zdivo je v dostatečné výšce nad zemí, aby se tam voda nedostala. První dvě řady zdiva jsem pouze ošetřil asfaltovou penetrací a gumoasfaltem.
Galerie
Náklady
Název položky | Cena |
---|---|
Asfaltová penetrace | 2 600 Kč |
Asfaltové pásy pod zdivo | 10 500 Kč |
Hořák | 1 350 Kč |
Celkem | 14 450 Kč |