Při pokládce střešní krytiny se objevily vady v barevnosti tašek.
Vysvětlení výrobce je, že v obchodních podmínkách je uvedeno, že se barevné odlišnosti mohou vyskytnout, tudíž reklamaci tašek neuznává, protože se jedná pouze o kosmetickou vadu, která nemá na životnost a funkčnost tašky žádný vliv. Nabízí pouze možnost po kompletním doložení střešní krytiny provedení nástřiku pro dosažení jednobarevnosti.
Rovněž argumentuje, že dalším nástřikem se zlepší vlastnosti tašky.
Jenže podle mého je rozdíl stříkat tašky na provozní lince při výrobě za neměnných podmínek a nebo už položené tašky na střeše.
Setkal se někdo s podobným problémem??
Nechával si tu někdo provést nástřik tašek a pokud ano jak dlouho barva vydržela?
Údajně za 13 let se firma nesetkala s reklamací nastříkané střechy a podobný problém co řešíme my se stane na jedné z tisíce střech. Děkuji za reakce, rady a zkušenosti. Ivo
Chuchmi13. 9. 2018 4:55:42
No Tondach třeba má v technických listech: "Abychom dosáhli co nejjednotnějšího vzhledu střechy, je nutné tašky při pokrývání brát střídavě z více palet."
Spíš bych to viděl na chybu pokrývače, takže sundat a brát na přeskáčku.