Rozpočet bungalov 130m2

Autor: David a Barunka (2 příspěvky)
Kategorie: Financování
22. 3. 2016
19 komentářů
Dotaz

Ahoj stavebníci.

Viděl jsem tu vlákno a tak i mě napadlo se podělit o náš propočet a zeptat se Vás všech na názory zda se Vám to zdá reálné.

Jedná se o bungalov zastavěná plocha lehce přes 130m2. Tvar je jednoduchý obdélník. Zdivo je Heluz 30 + 12cm izolace (v projektu momentálně zakreslené 44)

Budu rád a vděčný za veškeré připomínky, rady či tipy.

Předem děkuji za případné odpovědi.

Přílohy

Stavba-PPRAVASTAVBY.pdf
D.2-Pdorys1NP.pdf

NeoCZ14. 7. 2020 12:24:23

Ahoj svépomocníci, chtel bych se zeptat jak dopadla stavba domecku a nakolik vas celkem vysel. Planujeme defakto ten samy, taky svepomoci. Rozpocet na vasi stavbu se mi + - libil. neco bylo malo neco zase moc ale v prumeru pekny. Ja jako instalater,topenar mam zase TZB za lepsi ceny. Popripade zda by slo na napsat jak dlouho to trvalo delat to po praci, na co jste si bral firmy a nejaky shrnuti rozpoctu na kolik to vyslo. Děkuji za odpoved. Lukas :)

Petr29. 1. 2018 10:36:01

Dobry den. Moc pekny bungalov. Planuji letos defacto stejny stavet. Jak probiha Vase stavba? Nemate udelanou prozstimni tabulkovy ceny,co to vyslo? Ja jen budu delat zmenu a to 50cm tlusta zed. Nechce se mi davat venkovni izolace. Dekuji za vasi odpoved

David a Barunka

David a Barunka18. 5. 2017 20:32:53

Ahoj. Napiš mi na email.
Ve volné chvilce muzu odpovedet na vic otazek. Momentalne tento vikend budeme vylivat venec a mame objednane vazniky. Cena zatim necelych 450.000,-

Cena na gservis je podle me nerealna, ale nemohu soudit.
My mame na vystavbu 2.500.000,- a realne o tom budu moct mluvit az dostavime :) Zatim nevim jak se vejdeme ale dle propoctu ano a jeste by melo zbyt.

S tim pasivem si to rozmyslete. Ja jsem se vykaslal na nejake priblble tabulky uredniku a delam to podle sebe. Kdyz clovek pouziva zdravy rozum, tak taky postavi pasiv. System tech dotaci je sileny. Musite si spoustu veci nechat udelat od firem a nebo koupit zbozi od konkretni firmy atp... je to dost svazujici.

Pokud budete stavet z cihel tak za me naprosto doporucuji stavet na penu. ta rychlost a cistota prace to je proste parada kor pro nas kteri na stavbu jezdime po praci.

CruzerCZ18. 5. 2017 19:34:45

Dobrý den,
zrovna na tento dům jsem se zaměřil a velice o tomto domu uvažuju (jen já chcu pasivní) http://www.gservis.cz/projekty-rodinnych-domu/pasivni_dum_fasthome1.html .
Zajímalo by mě jak daleko je stavba a kolik již stála.
Zároveň myslíte že stavba svépomoci v ceně od Gservis je reálná?

Děkuju za odpověď :)

Marťásek a Radka11. 3. 2017 16:18:20

Dobrý den ve spolek :-)

My s ženou jsme právě ve fázi rozpočtu a výběru baráčku a po nahlédnutí na půdorys nás oba naprosto uchvátil! Doslova je tam vše co jsme chtěli a přesně tohle jsme hledali! Psal jsem Vám s dovolením na Váš e-mail. Měli by jsme zájem o bližší podrobnosti. Moc děkuji za Odpověď s pozdravem Martin a Radka

David a Barunka

David a Barunka22. 11. 2016 22:14:26

Ahoj. Hotovo zatím nemáme. Dokončili jsme desku a právě děláme hrubou stavbu :)

Jinak jak jste se ptali na typ domu, tak toto byla naše největší inspirace (jen půdorys, střecha i obložení bude jinak) http://www.gservis.cz/projekty-rodinnych-domu/fasthome1.html

Doplním tedy projekt v PDF a můžete se na to podívat. Kdyby jste chtěli cokoliv vědět klidně mi napište na email :) david.czcech@gmail.com








Přílohy komentáře

D.7-Pohledy.pdf
D.2-Pdorys1NP.pdf
D.5-ezA-.pdf
D.6-Pohledy.pdf
Piroti

Piroti21. 11. 2016 21:38:01

Ahoj Davide a Barčo. Zaujal nás váš půdorys domu. Našli jsme podobný a chtěli jsme se zeptat , jaký máte typ domu a jestli máte fotky. Děkujeme S+B

Lukáš a Monika

Lukáš a Monika28. 10. 2016 0:33:14

Ahoj , půdorys vypadá moc pěkně....nemáte více pohledů nebo obrázek finální realizace?
Děkuji

Pavel a Evča

Pavel a Evča23. 3. 2016 19:55:01

No, proti gustu žádný dišputát:-) My třeba máme pouze a jen jeden zdroj - TČ, výpadku se nebojím, a pokud nastane, tak zde nezmrzneme. Netopil jsem kvůli podlaze - stěrka. venku bylo cca -5, a teplota v dome klesla za tři dny z 22 na krásných 20 °C. Jinak TČ má v sobě i elektrokotel takže při poruše lze topit i jen tímto elektrokotlem. A mít doma 26 tak to bych asi umřel ;-)

David a Barunka

David a Barunka23. 3. 2016 19:33:51

Pavel a Evča

Ahoj. Mě zase jako zhovadilost přijde mít jen jeden zdroj tepla. Partnerka má ráda v zimě vnitřní teplotu například 26 stupňů a to si raději přihodím jedno polínko do krbu než to vytápět čerpadlem :)
Určitě se Vám taky stalo že Vám vypadla elektřina. Příčina může být jakákoliv. Rozvoďáci to zpravidla rychle řeší, ale takhle v zimě být den bez elektřiny nemusí být zrovna příjemné.

Dále je tu i estetický prvek. Nám se zkrátka krb líbí už jen jako designový doplněk, takže pro nás je tu spoustu důvodů proč krb chceme, ale chápu že to tak nemusí cítit každý :)

Roman

Roman23. 3. 2016 19:32:21

Oddělená toaleta samozřejmě to jasné a pokud Vám druhá neschází vše v pořádku. To zateplení samozřejmě nutno spočítat co má ještě smysl v návratnosti. Ale změn a váhání v průběhu bude ještě moc a moc

Pavel a Evča

Pavel a Evča23. 3. 2016 19:22:54

Jeste jedna pripominka. Neni to zhovadilost mit tc a k tomu krb za cca 80 tis a vic? Preci si taky nekoupite auto za 500 tis a vas najezd bude 1500 km za rok. S tc je to stejne, tim vic je to vyhodne cim vic doda tepla z venku. Pokud bude vlozka, tak pamatujte na prisavani vzdu hu zvenku. Prijde mi to totiz celkem luxus topit tc a mit k tomu krb pro radost.

David a Barunka

David a Barunka23. 3. 2016 19:22:53

Roman

Ahoj.

No žijeme bez dvou toalet dodnes naprosto bez úhony a nikdy mi to nescházelo, tak jsme o tom neuvažovali ani v projektu. Jediné co jsme chtěli byla oddělená toaleta. Možná je to špatně možná ne. To napoví čas :)

Máme navrženo 12cm šedého polystyrenu Baumit Open a U by mělo vycházet tuším na 0,14 , ale nebude problém přidat vím o tom že cenový nárůst je minimální. Jde o to jestli to má ještě nějaký význam.

David a Barunka

David a Barunka23. 3. 2016 19:08:15

Matěj a Martina

Ahoj. Izolaci mám spočítanou na 12 cm šedého polystyrenu od Baumitu.

1, Základová deska - Máte pravdu chybí. stejně jako jsem byl upozorněn na absenci šalování.
2, Elektro - Ano mám možnost si vše zajistit sám a většinou za nákupní ceny. Jsem z oboru.
3, Vytápění Krbová vložka - Komín je započítán ve zdivu (cca 20,000 od heluzu). a jinak vč. obezdění
4, Sádrokarton - To že jsem zde s cenou trochu ulítl jsem si už taky uvědomil.

Díky moc za rady :)

David a Barunka

David a Barunka23. 3. 2016 18:56:52

Pavel a Evča
Ahoj děkuji za odpověď.

Mám v dokončení započítanou zvlášť Koupelnu (100.000,-) na kuchyň 150

Co se týče elektriky, tak jsem z oboru a vše si budu dělat úplně sám a zároveň mám možnost nakoupit většinu věcí za nákupní cenu, proto ty ceny.

Co se fasády týče, tak na systém Baumit open premium mám cenu 480kč m2 komplet +350kč m2 za práci kdybych to nedělal svépomoci. Fasády bude cca 120m2

Jinak máte pravdu v některých věcech jsem se přepočítal a děkuji za rady :)

Roman

Roman23. 3. 2016 17:44:59

Ahojas. Není to k rozpočtu ale nebude Ti vadit absence druhé toalety??? Nevím jak TZ domu ale to zateplení bych navýšil rozdíl bude cenový jen v( polystyrénu,vata) materiálově zanedbatelné.

M+M23. 3. 2016 5:36:04

Ahoj,
napadá mě jenom není 12cm izolace málo (když už budete zateplovat)?

1. Základová deska - perimetr + nopová folie + odvodněn - chybí?
2. Elektro - 30 000,- To je včetně vypínačů a osvětlení?
3. Vytápění Krbová vložka - včetně komínu a obezdění?
4. Sádrokarton by měl vycházet na max. cca 250Kč/m2 svépomocí, otázka je parozábrana atp...

Stavbě zdar!

Pavel a Evča

Pavel a Evča22. 3. 2016 20:53:03

Zdravím,
nevím jaké máte možnosti, co je na pozemku hotovo co není. Koukal jsem na rozpočet a řekl bych, že něco máte přemrštěné, něco nedoceněné. např výkop pasů 20 tis? počítejte bagr cca 650 / hod, za den nemá co dělat. Dále např koupelny - obklady cca 1000/ m2, namítnete však dlažba stojí 300/m2, to sice jo, ale je tam spousta dalšího, u nás celkem 100 m2 dlažeb plus obkladů cena 107 tis. Zařízení : kuchyně 140 tis.apod. Z vlastní zkušenosti - nechali jsme si na vybavení RD cca 600 tis. - z toho je kuchyně včetně spotřebičů, stůl, židle, postel, nějaké skříně, pračka sušička. Dále tam máte revize elektro pouze 2 tis, to je málo, budete potřebovat revizi na stavenišní rozvaděč, dále pak vnitřní elektroinstalaci + přívod do domu. Nezdá se to, ale prachy pak jen letí. Zateplení 50 tis? počítejte opět cca 1000/m2. Nás na barák vata stále cca 90 tis, příslušenství - hmoždínky, lišty perlinka lepidla cca 60 000, fasáda bude cca 60 000, celkem 210 tis za 200 m2. Stavbě zdar

Roman

Roman22. 3. 2016 18:32:05

Pošli mi emai na almavok@centrum.cz

Reklama
Reklama

Akce na stavební materiály, nová videa a postupy...

Reklama
Reklama