Bylo zapotřebí nachystat roxory , které poté vložíme do bednění. TAk jsem nafasoval svářečku, kuklu a dal se na maraton svařování našich prusů (10mm). Sehnali jsme od známých tyto roxory ale krátné asi 30 cm. bylo třeba je svařit. TAdy jsem zdárně absolvoval maturitu ve svařování. Na druhý den jsem skoro neviděl a měl jsem tak opálenou pusu a krk, že jsem skoro nespal :( no příště budu chytřejší a pořádně si vše zakryju - ne že bych neměl kuklu ale byla nějaká porouchaná či co - No jak říká tchán - tohle se ti stane jen jednou, příště už si dáš sakra pozor (a měl pravdu ). Svařoval jsem asi celý den abychom měli roxorů dostatek a potřebnou délku
Konečně jsme venku ze země!! Trošku nás naštval řidič AZ BETONU, který přijel s přívěsem , až jednu várku vyložil, druhou si musel nakládat opět na kamion a poté teprve zase přijel a vykládal druhou várku - vše naúčtovali: je důležité si to pohlídat a pokud možno nechat si dodat celé auto a ne přívěs.... Nachystali jsme si armaturu, kterou jsme naohýbali na rohy, donesli svářečku a už to jelo - opět dorazili kamarádi na pomoc. Opět jsme použili brusku s diamantovým kotoučem - ta nás provázela celou hrubou stavbou (vyplatí se koupit kotouč pořádný alespoň za 2000,- czk) řezal jsme s ním kamení, cihly, bednění a stále ještě funkční... nešetřete na základních věcech. Roznešli jsme si bednění tam kde mají být zdi (vše ručně) celkem makačka. Poté koupili štěrk, cement, míchačka se dotáhla od taty a už se jelo. Bednění se uzadilo, protáhly se roxory a vylili betonem každou řadu postupně. Dávali jsme 3 řady bednění podle projektu. (jak jsem to viděl řekl jsem si ,kdo to bude zasypávat a kolik se tam vleze materiálu :). Hodně svítilo takže poté se beton hodně poléval a poléval aby hezky vyzrál. NEZAPOMENTE SI NECHAT DÍRY TAM KAM PŘÍJDOU ODPADY A INSTALACE V BEDNĚNÍ (jinak se pak zbytečně nadřete)