Tašky jsme vzali z internetových stavebnin, protože mi dali nejnižší cenu, a majitel mi nabídl zaplatit celou fakturu až po dodání zboží :-). U stejných stavebnin jsme rovnou i koupili okap v titanzinku. Tašky dorazily za týden a okapy jsme si vyzvedli sami ve smluvních stavebninách, abychom nemuseli platit dopravu.
Střechu, včetně okapů jsme svěřili do rukou pokrývače, co nám dělal vazníky. Během 10ti dnů nastoupili a podle tašek dodělali laťování. Poté nachystali na okapy a rovnou jsme si potom od nich nechali oplechovat komín a usadit skleněný střešní výlez Fakro, který jsme si také koupili sami v internetových stavebninách. Drobnosti jako pás proti ptákům, hřebíky atd dodali pokrývači, včetně výtahu na tašky. Práce na střeše trvaly zhruba 14 dní včetně pauz, kdy řemeslníci odbíhali na jinou domluvenou zakázku.
V celé dodávce tašek bylo zhruba 45 poničených nepoužitelných tašek – převážně uštíplé rožky ze špatné manipulace-dopravy palet. Ale to je asi všude :-). Tašky jsem ke konci pokrývání naší střechy jela vyreklamovat. Sice by nám nechyběly, ale je dobré mít nějaké do zásoby a navíc budeme dělat později stříšku nad vchodem a terasou.
A po této zkušenosti bych už asi přes internet nic dražšího neobjednávala. I přesto, že jsem měla výměnu tašek domluvenou s dodavatelem, ve smluvních stavebninách o ničem nevěděli. Následovalo několik telefonátů, čekání…. Nakonec mi manažer prodejny nabídl, prý z jeho dobré vůle, že mi vymění alespoň 30 tašek, bez papíru, kus za kus. Lepší než nic :-) a než se kvůli pár kačkám hádat o zbylých 15 ks, tak jsem raději souhlasila. Když jsem ale přišla k dodávce, kde mi skladník naložil těch 30 tašek, tak mě málem ranilo. Ty tašky byly fakt příšerné, glazura snad poloviční a na každé vlně tašky se táhla prasklinová pavučina. Ten den zrovna pršelo a navíc jsem byla pěkně vytočená z obchodního zástupce ytongu, který nás tak trošku okradl. Otočila jsem se zpátky na skladníka a říkám mu, co to je? A on na mě, že to jsou ty moje tašky. Tak jsem mu ukázala ten rozdíl tašek a řekla, že tady tento hnus v žádném případě nechci a že mi to připadne jako taška druhé jakosti, a že chci jakost první.
Mezitím jsem opět volala dodavateli tašek. Skladník mi řekl, že druhou jakost nemají a tak jsem mu vpálila, že vím, že tady druhou jakost černé glazury zrovna mají. (náš pokrývač se o tom bavil den předtím s manažerem té prodejny). Nakonec mi nabídl, ať si teda vyberu sama a postavil mě před ten stoh tašek :-). Samozřejmě všechny tašky byly stejně hnusné, pavučina prasklin na vlně.. .. škoda, že jsem si to nevyfotila, bylo to jak špatně vypálená taška…prostě ta druhá jakost. Nakonec to dopadlo tak, že jsem si nechala zavolat manažera prodejny, už jsem byla promočená z deště jak slepice a zase začala debata o té tašce. Pan manažer mi oznámil, že to je engoba, že se skladník spletl, tak mu říkám, ať se podívá, jak je ta taška hnusná, plná prasklin, že takovou engobu jsem ještě neviděla (mám doma dvě tašky Robena v engobě) a že pochybuju, že by si to někdo dal na střechu, a že chci tašku první jakosti . A on se podíval a řekl mi, že to tak má být, že to tak má i tondach!!! A pak to najednou šlo. Skladník mi dovezl paletu krásných hladkých černých glazurovaných tašek z druhé strany skladu. Ještě že jsem ty tašky před odjezdem zkontrolovala. Nevím, co si o tom mám myslet? Asi to na mě prostě zkusili a nevyšlo jim to.
Jinak když pominu tuto hrůzu s reklamací, tak tašky jsou moc pěkné, hlaďoučké, na slunci se pěkně lesknou a na střeše vypadají nádherně. Takže obrovská spokojenost!!
Spouter21. 9. 2020 10:16:22
Zdravím, prosím o radu, zda si pamatujete, jak u Vás probíhala montáž větracích tašek? Nyní pokládáme tašky na našem domě a špekulujeme, jak udržet v tašce tu větrací mřížku. Absolutně do té větrací tašky nesedí a neustále vypadává.