V tomto článku Vám popíši tedy útrapy s budováním příjezdové cesty. Naše příjezdová cesta je 83m dlouhá a ztoho je cca polovina na pozemku města a druhá pak na našem pozemku. Když si vzpomenu co vše jsem musel vyřídit za papíry,za povolení,za smlouvy apod., tak bych do toho už animyslím nešel. Nejhorší bylo asi zístak povolení od dopravní policie. kde museli zkoumat bezpečné napojení na silnici lll. třídy. Bohužel to měl na starosti policista těsně před důchodem, který nám opravdu nebyl nakloněn :-) Hrůůůůza !!!!
Ale ať Vás dlouze neotravuji starostmi s úředním šimlem. Po dlouhém vyřizování, jsme se konečně dostali k povolení a tak jsme odbagrovali skrývku ornice a potom dalších 30-50 cm na zasypání komunikace štěrkodrtí 0-63 mm. Podle výpočtu projektanta tam mělo přijít cca 300 tun, ale na konec to bylo 480 tun. Pan projektant nám to totiž spočítal na m3, ale zapoměl to vynásobit 1,8 což je cca váha jednoho m3. Prostě super začátek.... :-)
Aspoň, že jsme vybrali na práci firmu od kamaráda, kerý poslal bagr a tatru s klukama, kteří věděli co dělají. První den vše odbagrovali a druhý den už tam byl jen velký bagr,který rozhrnoval štěrkodrť, kterou vozily tatry z kamenolomu. Pokud měl čas mezi auty, tak nám na pozemku strhával travní drn a bagroval sklep, ale o tom později :-)
Náklady
Název položky | Cena |
---|---|
Bagrování | 54 000 Kč |
Štěrkodrť | 62 000 Kč |
Parní válec | 3 000 Kč |
Celkem | 119 000 Kč |
Terka a David8. 4. 2015 13:42:36
Dobrý den,omlouvám se, ale firmu Vám říct nemůžu. Kamarád to udělá "na černo" a kdyby se to někdo dozvěděl, tak by ho vyhodili