Dobrý den,
začali jsme pomalu stavět a přemýšlím v čem vést náklady, které jsem do stavby investoval.
Samozřejmě pro tyto účely postačí Excelová tabulka a na webu jsem našel aplikaci http://www.nakladynastavbu.cz/.
Obě mají své výhody, u webové aplikace je možné si vést přehledně hodiny, ale nejde tam export, např. do Excelu.
V čem vy si vedete náklady na stavbu?
díky
Pavel Novy28. 4. 2017 18:15:12
Program na odkazu je podle mě k ničemu. Každá stavba by měla začít tím, že vím co chci stavět a kolik na to mám peněz. Podle toho vytvořím v excelu přesný rozpočet (ve dvou verzích něco jako lepší a nutné) a vedle píši reálně utracené peníze. Při stavbě se musíte něčeho držet a kontrolovat stav peněz. Pokud mám na zaklady 158 tis...a utratím 188 tis. Jsem - 30 tis. A budˇ je vydělám nebo v rozpočtu ušetřím. Můžete to rozpočítat skoro do šroubku. Hodiny si klidne můžete psát vedle. K tomu se hodí 5-20% rezervy. V každém okamžiku mám přesný přehled o penězích jak v jednotlivých etapách, tak celkově.